S cílem usnadnit uživatelům používání těchto webových stránek využíváme tzv. cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na Vašem počítači nebo zařízení. Nastavení cookies si můžete změnit v nastavení Vašeho prohlížeče. Děkujeme za pochopení a Váš souhlas.
OK

 


IN TIME

Kontakty


SvětAkvaristiky.cz
tel: +420 733 778 168
napište nám
obchod(a)svetakvaristiky.cz
Po - Pá, 9 - 17 hod.

Novinky

arr3

» Záruka a reklamace
Záruka a reklamace
  • Záruka na zboží prodávané v internetovém obchodě SvetAkvaristiky.cz se řídí platným a účinným právním řádem České republiky.
  • Dokladem pro prokázání záruky je doklad o koupit zboží, resp. faktura nebo prodejka.

  • Zákazníkovi doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Zákazníkovi doporučujeme zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti zaměstance přepravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese přepravce, veškeré zboží je řádně pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s přepravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s  převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
    V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, doporučujeme reklamovat zboží nejpozději do tří dnů po dodání zboží přímo u přepravce (např. PPL, InTime, Toptrans apod.), resp. do dvou dnů u přepravce ČP. Pozdější reklamaci mechanického poškození zboží již nemusí být přepravcem kladně vyhověno. Před prvním použitím zboží je zákazníkovi v jeho zájmu doporočuno prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník. Pokud je uplatněna reklamace u přepravce, postupuje vždy zákazník dle pokynů prodejce nebo přepravce. Pokud je přijaté zboží poškozeno, je v zájmu každého kupujícího, aby s poškozeným zbožím dále zacházel tak, aby nedošlo k případnému jakémukoliv dalšímu poškození, které by ztížilo nebo znemožnilo posouzení oprávněnosti reklamace.

  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.

  • V případě, že zboží při převzetí zákazníkem není ve shodě s  kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a  to opravou zboží, výměnou zboží a, není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s  kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Zákazník má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné.

  • Reklamované zboží je nutné zasílat přímo na adresu k tomu určenou, tj. adresu autorizovaného servisu pro ČR a SR: Akvárium Ing. Jaroslav Macenauer, Bláhova 312, 530 02 Pardubice

  • Spolu s reklamovaným zbožím je vždy nutné zaslat kopii pořizovacího dokladu (daňového dokladu, faktury) a průvodní dopis obsahující podrobný popis vady, zpáteční adresu a telefonický kontakt (formulář ke stažení zde).

© 2011 Vytvořeno systémem B2C, Prodvan CZ s.r.o.

MDM1NjI2